söndag 10 oktober 2010

Dags att söka kurser

Till alla er som redan studerar, glöm inte att sista ansökningsdatum är den 15 oktober! Till alla er som inte börjat studera ännu, sista ansökningsdatum för vårens kurser är den 15 oktober!

Vis av erfarenhet från några års studier har jag idag sökt kurser inför våren. För den som inte gjort det tidigare kan jag rekomendera att göra det nu och inte skjuta på det. Sista dagen brukar alltid servern krascha på grund av för högt tryck från sökande. Det slår aldrig fel. Ibland brukar de därför förlänga söktiden med några dagar men det finns ingen garanti för det. 

Jag söker bara kurser på Försvarshögskolan till våren. Anledningen till det är att jag har för avsikt att börja jobba och bara kommer läsa för mitt eget nöjes skull. Försvarshögskolan har många intressanta kortare kurser som passar bra att läsa vid sidan av andra studier eller arbete. Själv är jag mycket för militärhistoria.

Kolla in FHS kurser för vårterminen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar