torsdag 21 oktober 2010

the Grind

Det är synd att jag inte hunnit skriva något på sista tiden. Det är helt enkelt för mycket att göra på praktiken! Passar jag iaf på att lägga upp några bilder jag tog medan jag väntar på ett viktigt mail. Har helt enkelt blivit en riktigt knegare. Går upp, äter frulle, knegar till lunch, skopar i mig lite grekiskt, knegar till mörkrets inbrott, hem och somna på soffan. Groundhog day! Orkade iaf ta några bilder häromdagen.. mycket nöje!

Gatan jag bor på. Om det är någon som känner igen den så kanske det är därför att Spindelmannen springer på den i den första av filmerna. Han bodde som bekant i Queens


Queens boulevard. Precis som Peter Parker går jag här varje morgon till tunnebanestationen 40 St street and Lowery för att ta mig in till den stora staden.


The 7 train mot Time Square

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar